Az első díjam! :)

 Nagyon köszönöm a díjat Anna Gray-nek!




1. 11 dolog rólam:

- 15 éves vagyok.

- van három féltestvérem, és három mostohatestvérem.
- Svájcban tanulok. (utálok ott lenni)
- kedvenc állatom a kutya és a ló
- imádom a tetkókat, én is szeretnék majd
- szeretem a csokit
- régebben mindig Formula 1-es pilóta akartam lenni :D
- Makláron laktam (lakok)
- szőkéről befestettem barnára a hajam :D
- egyszer voltam Párizsban
- amiből nekem nagyon sok van: remény :'D

2. 11 válaszaim:


1.Ki az aki most legjobban hiányzik.?

- A barátnőm/barátnőim, és ....
 2.Kedvenc énekesnőd/énekesed ?
- kifejezetten nincs, inkább együttes :)
3.Most olvasol blogot ?
- Igen :)
4.Kedvenc színed ?
- Fekete, kék, zöld.
5.A blogodban a szereplők tulajdonsága, hogyan jött ?
- nem tudom, csak úgy kipattantak a fejemből :D
6.Ki(k) a példaképed?
- nem nagyon van.. :)
7.Melyik a kedvenc idézeted ?
"Ha ma elvesztem
Holnap újra kezdem
Ha egymagamban is kell összeesnem
Talán jobban is lehetne élni
Hisz egy halálraítélt is tud még remélni..."
 

8. Kedvenc márka ?
- DC
 9..Hova szeretnél eljutni ?
- Angliában, Amerikában, és a világ bármely pontját megnézném szívesen :)
10.Mi a neved jelentése.?
- nem tudom :D
11.Mi ihlette a blogodat.?
- Egy másik blog :)

3. 11 kérdésem:


1.Ki az aki most legjobban hiányzik?

 2.Kedvenc együttesed/énekesnőd/énekesed ?
3. Most olvasol blogot ?
4.Kedvenc színed ?
5. Kedvenc színész/színésznő?
6. Ki(k) a példaképed?
7.Melyik a kedvenc idézeted ?
 8. Kedvenc kaja, innivaló ?
9.Hova szeretnél eljutni ?
10.Mi a neved jelentése.?
11.Mi ihlette a blogodat.? 

 4. Akiknek küldöm:


Ritaa*-*

Allison Jones
- Cece S.T.
Timii Módi
- Bubesz Grimes

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok *-* megérdemled mert nagyon jó a blogod ;D mikor lesz új rész ?????? már nagyon várom

    VálaszTörlés